Wewnętrzny rachunek płatniczy (WRP)

    Wydajne narzędzie do dokonywania wychodzących i przychodzących płatności zagranicznych/krajowych oraz przeliczania walut.

    Wewnętrzny Rachunek Płatniczy (WRP) to narzędzie głównie dla klientów, którzy od swoich partnerów handlowych otrzymują należności walutach obcych i jednocześnie w walutach obcych spłacają swoje zobowiązania. WRP umożliwia realizację wychodzących i przychodzących przelewów zagranicznych oraz wymianę walut.

    Test intro image

    Ponad 54 tysięcy klientów w 6 krajach

    Więcej niż 25 lat doświadczenia

    41 mld. PLN wolumen transakcji klientów w roku

    PROSTOTA I NIEZAWODNOŚĆ
    PROSTOTA I NIEZAWODNOŚĆ

    Przelewy dokonywane są z zachowaniem wszystkich reguł obrotu płatniczego.

    SZYBKOŚĆ
    SZYBKOŚĆ

    Przelew może być zrealizowany już w ciągu kilku minut.

    BEZPIECZEŃSTWO
    BEZPIECZEŃSTWO

    Wszystkie transakcje są dobrze zabezpieczone.

    MOBILNOŚĆ
    MOBILNOŚĆ

    Wewnętrznym Rachunkiem Płatniczym można zarządzać za pomocą aplikacji OnLine Broker (OLB).

    ELASTYCZNOŚĆ
    ELASTYCZNOŚĆ

    Można mieć otwartych aż 17 Wewnętrznych Rachunków Płatniczych dla najpopularniejszych walut

    ZA DARMO
    ZA DARMO

    Otwarcie i korzystanie z Wewnętrznego Rachunku Płatniczego jest bezpłatne.

    Jak wykonywać przelewy przez WRP?

    1

    Do polecenia przelewu należy wpisać standardowe dane bankowe odbiorcy.

    Po złożeniu przelewu środki zostaną przelane z Wewnętrznego Rachunku Płatniczego na rachunek odbiorcy.

    2

    U odbiorcy pojawi się przelew przychodzący z AKCENTA, który jednak zarazem będzie zawierać pełne dane identyfikacyjne zleceniodawcy, aby umożliwić poprawną identyfikację transakcji.

    3

    UWAGA - Zrealizowanie przelewu zagranicznego do partnerów handlowych, którzy choć raz otrzymali przelew przez WRP jest bardzo łatwe – wystarczy jedno kliknięcie myszy.

    Wzór otrzymanej zapłaty na rachunku Państwa partnera handlowego (wygląd może się różnić w zależności od banku)

    tablet
    mobile

    Jak przyjmować przelewy wykonane przez WRP?

    Należy wypełnić prosty formularz w celu wystawienia rachunku bankowego, który znajduje się na stronie AKCENTA. Wypełniony formularz należy przesłać na adres e-mail.

    1

    Formularz należy wypełnić dla każdego partnera handlowego, ale wystarczy zrobić to raz. Przy następnym przelewie przychodzącym formularz zostanie wypełniony automatycznie.

    Partner handlowy klienta wysyła płatność na rachunek AKCENTA

    2

    AKCENTA przypisuje otrzymany przelew do rachunku klienta, a następnie wysyła zawiadomienie e-mail i SMS do klienta z pełną informacją o przyjętym przelewie.

    Na WRP można zobaczyć, kto był nadawcą przelewu.

    3

    Przypisane środki są do natychmiastowej dyspozycji.

    Stan salda można stale śledzić za pośrednictwem aplikacji internetowej OLB, gdzie można również składać wszystkie polecenia przelewu.

    Zmiana rachunku płatniczego

    • Zmiana rachunku płatniczego to proces, który następuje po podjęciu decyzji o przeniesieniu wszystkich lub tylko niektórych czynności płatniczych do nowego dostawcy usług płatniczych.
    • Wniosek o zmianę rachunku płatniczego składany jest za pomocą formularza do zmiany rachunku płatniczego, za pośrednictwem którego zwracają się Państwo do nowego dostawcy z prośbą o rozpoczęcie procesu zmiany rachunku płatniczego a tym samym upoważniają go Państwo do wykonywania czynności w zakresie określonym w niniejszym formularzu.
    • Jeśli są Państwo zainteresowani skorzystaniem z tej usługi, prosimy o kontakt pod numerem naszej infolinii, gdzie udzielimy bardziej szczegółowych informacji.

    W razie jakichkolwiek pytań należy zadzwonić na naszą infolinię dostępną pod numerem +48 22 208 00 98, gdzie wyjaśnimy wątpliwości i poinformujemy o saldzie Państwa rachunku.

    Więcej o handlu

    Nasi przedstawiciele handlowi

    Nie wiesz co zrobić? Skontaktuj się z naszymi przedstawicielami handlowymi, aby uzyskać więcej informacji.

    Więcej o tej usłudze
    Usługi płatnicze

    AKCENTA oferuje swoim klientom usługi płatności krajowych, jak i zagranicznych. Ich główną zaletą jest przede wszystkim oszczędność, szybkość i niezawodność.

    Warunki ogólne i operacje na WRP

    • WRP otwierany jest automatycznie przy zawarciu Umowy Ramowej, która określa warunki i zasady, na podstawie których rachunek jest prowadzony.
    • WRP jest prowadzony przez firmę AKCENTA.
    • Operacje na WRP są realizowane wyłącznie na podstawie instrukcji klienta.
    • Zmiany stanu WRP są rejestrowane - klient regularnie otrzymuje wyciąg elektroniczny ze swojego WRP.
    • Aktualne saldo dyspozycji można sprawdzić po zalogowaniu się do aplikacji internetowej OLB lub poprzez infolinię (pod numerem telefonu: +48 22 208 00 98).
    • Telefoniczna weryfikacja salda rachunku następuje wyłącznie po sprawdzeniu hasła do WRP, które każdy klient otrzymuje po podpisaniu Umowy Ramowej.
    • Opłaty za poszczególne transakcje są określone w Tabeli opłat.

    UWAGA - WRP służy wyłącznie do wyżej wymienionych operacji i nie zastępuje rachunku bieżącego prowadzonego przez bank czy inne towarzystwa oszczędnościowe. Zmiany stanu WRP nie są księgowane na rachunkach bankowych, ale na rachunkach z należnościami czy zobowiązaniami._

    *AKCENTA CZ ma otwarte rachunki w następujących krajach i bankach:

    CZECHY: Česká spořitelna, FIO Banka, Komerční banka, MONETA Money Bank, Raiffeisenbank

    SŁOWACJA: Tatra banka

    POLSKA: Alior Bank SA, PEKAO SA, PKO BP, Santander Bank Polska SA, Bank Millennium SA, BNP Paribas Bank Polska SA, mBank SA

    WĘGRY: OTP Bank, CIB Bank, MBH Bank, Raiffeisen Bank Zrt.

    RUMUNIA: Banca Comercială Română S.A., BRD Groupe Societe Generale, Raiffeisen Bank S.A.

    Banki partnerskie Akcenta

    Kursy walut - rynek walutowy

    Waluta

    Kupno

    Sprzedać

    Przedstawione wartości są orientacyjne. W celu uzyskania aktualnej i indywidualnej oferty kursu prosimy o kontakt pod nr: +48 22 208 00 99. Aktualne kursy możesz w dowolnym momencie sprawdzić na Online Broker.