Warunki Webinarium

    Warunki Webinarium

    WARUNKI WEBINARIUM I INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH.

    Jak działa webinarium

    Do zalogowania na Webinarium jest wykorzystywana usługa https://clickmeeting.com/legal

    Zgłoszeniem na to Webinarium wyrażacie Państwo zgodę na warunki usługi clickmeeting.com https://clickmeeting.com/legal Osoba zainteresowana uczestnictwem na webinarium zgłosi się wypełniając formularz, zaznaczając zgodę z warunkami i kliknięciem na przycisk zarejestrować. Zapisaniem się zostają zaakceptowane warunki naszego webinarium, łącznie z informacją o tym, w jaki sposób będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe.

    Webinarium jest między innymi organizowane jako prezentacja usług AKCENTY CZ, a jego uczestnik może być kontaktowany z ofertą usług AKCENTY CZ.

    W jaki sposób przetwarzamy Państwa dane osobiste?

    Nasza organizacja ma do dyspozycji wszystkie dane, które zostaną wprowadzone podczas rejestracji:

    imię, nazwisko, email, nazwa pracodawcy.

    Informacje przetwarzamy zgodnie z wyżej wymienionymi warunkami przetwarzania danych osobowych, w celu zorganizowania tego webinarium oraz kontaktu z potencjalnymi klientami.

    Okres przechowywania danych osobowych

    Dane osobowe będziemy przechowywać przez 3 miesiące. Po upłynięciu tego terminu udzielone dane osobowe zostaną wymazane.

    Administrator danych osobowych

    AKCENTA CZ a.s.

    Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych i Państwa prawach tutaj.

    Ostatnia aktualizacja: 2. 07. 2023